Propera sortida - Manco

Propera sortida

Sortides

RUTA DEL CASTELL DE GUANTA
(Terrassa – Castellar del Vallès)
DISSABTE 17 DE FEBRER 2018
Assegurança ciclista:
Us recordem que sinó teniu el carnet d’assegurança de la MANKO o alguna Llicència Federativa de ciclisme caldrà abonar 5,00 eur a l’entitat en concepte d’assegurança.

LLOC DE SORTIDA:
Sortirem amb cotxes particulars molt puntualment  davant de L’hotel Amèrica a les 7:30 del matí direcció Terrassa per la A-2. Per iniciar la sortida a la Braseria de Can Petit.

EXCURSIÓ  BTT:
Hora de sortida pedalada: 9,00 a.m.
-48 Km.
-NIVELL MIG
-DESNIVELL 1.000,00 m
-ESMORZAR DE FORQUILLA I GANIVET EN RESTAURANT. Plat amb guarnició, vi de la casa, cafè i xupito.
- Podeu descarregar el track aqui
Les cerveses o begudes es demanin en arribar, cadascú es paga la seva al mateix moment, gracies.
-DURADA : TOT EL DIA ( Es preveu arribar a les 16,00 hores)
-DINAR: No forma part d’aquesta sortida anar a dinar, per aquest motiu s’ha fet un esmorzar més complet de restaurant, no obstant qui es vulgui es pot quedar després pel seu compte pot anar a la Braseria per 23,50 eur com a nota informativa.

PREU:
 ESMORZAR 10,00€
 + assegurança segons cada cas

DESCRIPCIÓ DE L’EXCURSIÓ
Ens dirigim a Sant Julià d’Atura i agafarem un petit corriol de baixada. Anirem per pista al costat del riu Ripoll fins arribar a Castellar del Vallès. Creuarem el poble i iniciarem la pujada al Puig de la Creu. Una pujada no massa pronunciada i arreglada fa poc. S’ha de tenir cura del ciclistes que baixen i dels vehicles que passem. Al final de la pujada continuarem a la dreta, continua pujant molt poc, fins l’església romànica Santa Maria del Puig de la Creu. Allà hi ha una vista 360° on es veu Castellar del Vallès, el Parc Natural de Sant Llorenç de Munt i l’Obac (la Mola), Montserrat, Barcelona, el mar i el Montseny ara nevat.
D’allà baixarem per una pista ample però pronunciada i amb trams asfaltats. Aquesta baixada se li coneix col·loquialment con la baixada dels bombers. Aquí acaba la primera part de la sortida.
Anirem al restaurant cal Petasques on ja tenim reservada una sala privada per l’esmorzar de forquilla de ciclista, amb pa amb tomàquet i vi de la casa i xupito inclòs.
Un cop acabat, ens dirigim al Castell de Guanta, actualment un restaurant. Per arribar-hi, baixarem per un corriol molt transitable i amb FLOW, passant per vàries masies de Sentmenat i on trobarem camins amb cactus i algun cavall passejant. També trobarem un caga Tió al pati d’una masia.
Un cop estiguem al Castell de Guanta, baixarem direcció Sabadell. El primer tram hi ha força transit de vehicles, per tant s’ha de vigilar i anar per la dreta. Arribarem a una hípica i creuarem una carretera per agafar una pista ample passant al costat de camps de conreu i on trobarem un parell de pujades, curtes però intenses, per arribar al bosc de Can Déu.
Aquí es pot realitzar una parada per descansar i per fer l’aperitiu. Continuarem fins arribar a Sabadell, i sense entrar-hi, tornarem un altre cop pel costat del riu Ripoll passant per una zona de pícnic amb barbacoes i tornar a pujar fins Sant Julià d’Atura.
Agafarem el mateix camí per arribar a la Braseria Can Petit.

Per inscripció, i per reserva esmorzar, proper dimarts 13 de Febrer a les 20.00h del vespre a la sala de reunions del “Poliesportiu Les Comes”.

Direcció Mancomunitat BTT

Copyright 2015. All rights reserved.